Cookie consent management tool
ОПТИКА ВИЖЪН КЛАС ВАРНА
 СЛЪНЧЕВИ ОЧИЛА И ДИОПТРИЧНИ РАМКИ ДО - 70 %   087 756 5465
OPTIC@VISIONCLASS.BG
     
   Вход    Регистрация

 
0









Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОКУПКИ И ИЗПОЛЗВАНЕ
1. ВЪВЕДЕНИЕ
Този документ (заедно с документите, споменати тук) установява общите условия, които уреждат използването на този уебсайт (www.visionclass.bg) и закупуването на продукти чрез него (наричани по- нататък "Условията"). Ние ви препоръчваме внимателно да прочетете условията, нашата политика за "бисквитки" и нашата политика за поверителност (съвместно наричани по-долу, "политики за защита на данните"), преди да използвате този уебсайт. Когато използвате този уебсайт или поръчвате чрез него, сте обвързани с тези условия и нашите политики за защита на данните. Ако не сте съгласни с условията и с политиките за защита на данни, не използвайте този уебсайт. Тези условия могат да бъдат изменяни. Ваша отговорност е да ги прочитате периодично, понеже условията към момента на използване на уебсайта или на сключване на съответния договор (както са определени по-нататък) са условията, които се прилагат. Ако имате някакви въпроси относно условията или политиките за защита на данните, можете да се свържете с нас като ни пишете на имейла или запитване по телефона. Договорът (както е дефиниран по-долу) може да бъде сключен по ваш избор на всеки от езиците, на които условията са налични на този уебсайт.
2. НАШИТЕ ДАННИ
„ ВИЖЪН КЛАС” ООД е регистриран по Търговския закон на Република България,със седалище и адрес на управление:
гр. Варна ул.” Стенка Разин” 4  ап. 20; ЕИК 204493941 ; БУЛСТАТ:BG204493941;М.О.Л. Виолета Великова, имейл адрес : optic@visionclass.bg , телефон : +359 877 565 465

3. ВАШИТЕ ДАННИ И ВАШИТЕ ПОСЕЩЕНИЯ НА ТОЗИ УЕБСАЙТ
Информацията или личните данни, които ни предоставяте, ще се обработват в съответствие с политиките за защита на данните. Когато използвате този уебсайт, вие се съгласявате с обработката на информация и детайлите и заявявате, че цялата предоставена информация и подробности са верни и отговарят на действителността.
Личните данни,които visionclass.bg получава при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите за приемане и изпълнение на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен бюлетин. Потребителите абонирани за информационният бюлетин могат да прекратят по всяко време абонамента си.
Потребителският акаунт на конкретен потребител може да бъде изтрит от базата данни, заедно с прилежащите към него данни, по всяко време при желание от страна на потребителя, което може да бъде изразено чрез изпращане на електронно съобщение към търговеца.
С отбелязване в полето „ Съгласен съм с Общите условия” , клиентът извършва електронно
изявление по смисъла на Закона за електронният документ и електронният подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите „Общи условия”
С приемането на настоящите Общи условия Потребителят се съгласява с обработването на личните му данни за целите на настоящия договор и директния маркетинг.
4. ИЗПОЛЗВАНЕ НА НАШИЯ УЕБСАЙТ
Когато използвате този уебсайт и правите поръчки чрез него, вие се съгласявате:
4.1. Да използвате този уебсайт, за да правите само законово валидни запитвания и поръчки. 4.2.Да не правите никакви фалшиви или измамни поръчки. Ако разумно може да се счита, че е била направена такава поръчка, ние ще имаме право да я отменим и да информираме компетентните органи.
4.3. Да ни предоставите вашия имейл адрес, пощенски адрес и/или други координати вярно и точно. Вие също се съгласявате, че можем да използваме тази информация за връзка с вас по отношение на вашата поръчка, ако е необходимо (вижте нашата политика за поверителност). Ако не ни предоставите цялата информация, която ни е необходима, не можем да приемем вашата поръчка. Когато заявите поръчка чрез този уебсайт, вие заявявате, че сте над 18-годишна възраст и имате законно право да сключвате обвързващи договори.  
Чрез маркиране на чекбокс с текст „Съгласявам се с общите условия“, имащо силата на писмено потвърждение на Общите условия, Потребителят извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите Общи условия, приема ги и се задължава да ги спазва. Със записването му на съответен носител в сървъра на „ВИЖЪН КЛАС ” чрез общоприет стандарт за преобразуване по технически начин, правещ възможно неговото възпроизвеждане, електронното изявление придобива качеството на електронен документ по смисъла на цитирания закон. „ВИЖЪН КЛАС” може да съхранява в лог-файлове на своя сървър IP адреса на Потребителя, както и всяка друга информация, необходима за идентифицирането му и възпроизвеждане на електронното му изявление за приемане на Общите условия в случай на възникване на правен спор. Текстът на настоящите Общи условия е достъпен в Интернет на сайта на „ВИЖЪН КЛАС” по начин, който позволява неговото съхраняване и възпроизвеждане.
5. ДОСТЪПНОСТ НА УСЛУГАТА
Услугата за доставка на артикулите, предлагани на този уебсайт, е достъпна  в България.
6. ОФОРМЯНЕ НА ДОГОВОРА
За да направите поръчка, трябва да следвате процедурата за онлайн покупка и да кликнете върху "Изпрати поръчка". След това ще получите имейл, потвърждаващ получаването на вашата поръчка ("Потвърждение на поръчката"). Ще бъдете информирани по имейл, в който ще потвърдим, че поръчката е била изпратена ("Потвърждение на поръчката").
7. НАЛИЧНОСТ НА ПРОДУКТИ
Всички поръчки на продукти зависят от наличността. В това отношение, ако възникнат трудности по отношение на доставката на продукти или няма повече артикули, останали на склад, ние си запазваме правото да ви предоставим информация за заместващи продукти със същото или по- високо качество и стойност, които може да поръчате. Ако не желаете да поръчате заместващи продукти, ще възстановим всяка сума, която може да сте заплатили.
8. ОТКАЗ ЗА ОБРАБОТКА НА ПОРЪЧКА
Ние си запазваме правото да премахваме всеки продукт от този уебсайт по всяко време и да премахваме или променяме всеки материал или съдържание от него. Въпреки че винаги ще правим всичко възможно да обработваме всички поръчки, може да има изключителни обстоятелства, които ни принуждават да откажем обработката на поръчка, след като сме изпратили потвърждение за поръчката. Ние си запазваме правото да извършваме това по всяко време. Ние не носим отговорност пред вас или пред трети лица за премахване на който и да е продукт от този уебсайт, или за премахване или модифициране на който и да е материал или съдържание от уебсайта или за това, че не сме обработили поръчка, след като сме изпратили потвърждение на поръчката.
9. ДОСТАВКА
Независимо от текста по горе за отказ на поръчка по отношение на наличността на продуктите и освен при извънредни обстоятелства, ще се стремим да изпратим поръчката, състояща се от продукта(ите), изброен(и) във всяко потвърждение на доставката преди датата, посочена в съответното потвърждение на доставката, или ако няма указана дата за доставка, в очакваните срокове, посочени при избора на метод за доставка, и във всички случаи ще доставим продукта в рамките на максимален период от 30 дни от датата на Потвърждение на поръчката. Въпреки това може да има закъснения по причини като настъпването на непредвидени обстоятелства или зоната на доставка. За целите на тези условия, "доставка" ще се счита за извършена и поръчка ще са счита за "доставена" веднага след като вие или трето лице, посочено от вас освен доставчика, придобие владение на стоките, което ще се доказва с подписването на документ за получаване на поръчката на посочения от вас адрес за доставка.
10. НЕВЪЗМОЖНОСТ ЗА ДОСТАВЯНЕ
Ако е невъзможно да доставим вашата поръчка, ще се опитаме да намерим сигурно място, където да я оставим. Ако не можем да намерим сигурно място, поръчката ви ще бъде върната в нашия склад. Ние също така ще оставим бележка, която обяснява къде се намира вашата поръчка и какво да направите, за да я доставим отново. Ако не сте на мястото на доставка в съгласувания час, ви молим да се свържете с нас, за да организираме доставка в друг ден. Ако след 15 дни от датата, на която вашата поръчка е на разположение за доставка, поръчката не може да ви бъде доставена по причини, които не зависят нас, ще предположим, че желаете да прекратите Договора и той ще бъде прекратен. В резултат на прекратяване на Договора ще ви върнем всички получени от вас плащания, включително разходите за доставка (освен всички допълнителни такси, произтичащи от вашия избор на всеки метод за доставка, различен от обичайния метода за доставка, който предлагаме) без ненужна забава и във всеки случай, в срок от 14 дни от датата, на която е прекратен този договор. Моля, имайте предвид, че транспортът поради прекратяването на Договора, може да доведе до допълнителни разходи, които ние ще имаме право да ви прехвърлим.
11. ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА РИСКА И СОБСТВЕНОСТТА ВЪРХУ ПРОДУКТИТЕ
Продуктите ще са под ваша отговорност от момента на доставката до вас както е посочено в точка 9 по-горе. Вие ще придобиете собствеността върху продуктите, когато получим пълно заплащане на всички дължими суми, включително и разходите за доставка, или в момента на доставката (както е определено в точка 9 по-горе), ако това е трябвало да се извърши по-късно.
12. ЦЕНА И ПЛАЩАНЕ
Цената на продуктите ще бъде определена по всяко време на нашия уебсайт, освен в случай на очевидна грешка. Въпреки че ние правим всички усилия, за да гарантираме, че показаните на уебсайта цени са правилни, може да възникне грешка. Ако открием грешка в цената на който и да е от продуктите, които сте поръчали, ще ви информираме възможно най-скоро и ще ви дадем възможност да потвърдите вашата поръчка на правилната цена или да я анулирате. Ако не успеем да се свържем с вас, поръчката ще се счита за анулирана и всички платени суми ще ви бъдат възстановени в пълен размер. Ние не сме длъжни да ви предоставим който и да е продукт на неправилна по-ниска цена (дори когато сме изпратили потвърждение на поръчката,) ако грешката в цената е явна и несъмнена и е било разумно възможно да бъде разпозната от вас като неправилна цена. Цените на сайта са с ДДС, но изключват таксите за доставка, които се добавят към общата цена, както е посочено в нашия Наръчник за пазаруване. Цените могат да бъдат променяни по всяко време. Все пак, освен както е предвидено по-горе, промените няма да засягат поръчките, за които сме изпратили потвърждение на поръчката. След като сте избрали всички артикули, които искате да купите, те ще бъдат добавени към вашата кошница. Следващата стъпка ще бъде да обработите поръчката и да извършите плащането. За тази цел трябва да следвате стъпките на процеса за покупка, като посочите или проверите информацията, поискана във всяка стъпка. Освен това по време на процеса на покупката, преди плащането, можете да промените информацията за вашата поръчка. В нашия Наръчник за пазаруване е предоставено подробно описание на процеса за покупки. Също така, ако сте регистриран потребител, в "Моят акаунт“ има наличен запис на всички направени от вас поръчки. Като начин на плащане можете да използвате следните карти: Visa, Mastercard, American Express ,Visa Electron. Плащане по банков път: заплащането на дължимата сума се извършва чрез банков превод в указаната от visionclass.bg банкова сметка в Райфайзенбанк: IBAN BG73 RZBB 9155 1007 9445 76 .
При получаване на стоката не дължите нищо на куриера за продукта/и , при поръчка над 100.00 лв
Също така можете да платите цялата сума на куриера, като „Наложен платеж”. За да сведем до минимум риска от неоторизиран достъп, информацията за вашата кредитна карта ще бъде шифрована. След като получим вашата поръчка, ние изискваме предварително авторизиране на вашата карта, за да гарантираме, че са налице достатъчно средства за завършване на транзакцията. Когато кликнете върху "Покупка", вие потвърждавате, че кредитната карта е ваша, или че вие сте законния титуляр на ваучера. Кредитните карти са обект на проверка и разрешение от юридическото лице, издало картата. Ако юридическото лице не разреши плащането, ние не носим отговорност за каквото и да е забавяне или неизпълнение на доставката и няма да можем да сключим договор с вас, свързани с такава транзакция. Вие изрично ни упълномощавате да издадем фактура за плащане по електронен път. Независимо от това, можете свободно да посочите по всяко време вашето желание да получите хартиена фактура, в който случай ние ще я издадем и ще ви я изпратим в горепосочения формат.
13. ЗАКУПУВАНЕ НА СТОКИ КАТО ГОСТ
На уебсайта също е налична функционалността за закупуване на стоки като гост. При този тип покупка ще ви бъде поискана само такава информация, която е от съществено значение за обработката на вашата поръчка. След приключване на процеса на покупката, ще ви бъде предложена възможността да се регистрирате като потребител или да продължите като нерегистриран потребител.
14. ДАНЪК ДОБАВЕНА СТОЙНОСТ
Съгласно преобладаващите правила и наредби в сила на Република България, всички направени чрез сайта покупки подлежат на облагане с данък добавена стойност (ДДС). Цената, която е посочена е за един брой продукт, с включен ДДС.
15. ПОЛИТИКА ЗА ЗАМЯНА/ВРЪЩАНЕ
15.1 Законово право на отказ Право на отказ от договора Ако сключвате договора като потребител, имате право да се откажете от Договора (с изключение на продукти, посочени в клауза 15.3 по-долу, за които се изключва правото на отказ), в рамките на 14 дни, без да посочвате причина, без да дължите никакви обезщетение или неустойка и без да плащате никакви разходи, с изключение на разходите, изрично посочени в настоящите правила и условия. Периодът за отказ ще изтече след 14 дни от деня, в който придобиете, или трето лице, различно от превозвача и посочено от вас, придобие физическо владение на стоките или в случай на множество стоки в една поръчка, доставени поотделно, след 14 дни от деня, в който придобиете или трето лице, различно от превозвача, посочено от вас придобие владение на останалата последна стока, поръчана в една поръчка. За да упражните правото си на отказ, като ни изпратите имейл на /optic@visionclass.bg/. Можете да използвате формуляр за отказ, както е посочено в Приложението тук по-долу, но не е задължително. За да спазите срока за отказ, е достатъчно за да изпратите вашето съобщение относно упражняването на правото на отказ, преди да е изтекъл срокът за отказ. Последствия от отказа Ако решите да се откажете от този договор, ние ще ви възстановим всички получени от вас плащания, включително разходите за доставка ако са направени(без никакви допълнителни такси, произтичащи от вашия избор на който и да е метод за доставка, различен от обичайния метода за доставка, който предлагаме) без ненужна забава и във всеки случай, в рамките на 14 дни от датата, на която този договор е бил прекратен. Ние ще извършим такова възстановяване, като използваме същите средства за плащане, които сте използвали при първоначалната транзакция. Във всеки случай няма да ви бъдат начислени никакви такси в резултат на такова възстановяване. Независимо от горното, ние можем да откажем възстановяване, докато не получим обратно стоките . Вие ще изпратите обратно на адрес:9000 гр Варна бул. „Цар Освободител” № 37 Б , без неоснователно забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който ни изпратите вашия отказ от този договор. Крайният срок е спазен, ако изпратите обратно стоките преди изтичането на 14-дневния срок. Вие носите отговорност само за понижената стойност на стоките единствено вследствие на обработката, освен каквото е необходимо, за да се установи естеството, характеристиките и функционирането на стоките. 15.2 Договорно право на отказ Освен законното право на отказ за потребителите, посочено в клауза 15.1 по-горе, ние ви предоставяме период от 30 дни от датата на потвърждение на доставката на продуктите (с изключение на тези, посочени в клауза 15.3 по-долу, за които се изключва правото на анулиране). В случай, че върнете стоките в рамките на договорния срок на правото на отказ след изтичане на предвидения срок, ще ви бъде възстановена само сумата, платена за въпросните продукти. В случай, че не изберете някой от безплатните методи за връщане, посочени в клауза 15.3 по-долу, вие ще поемете преките разходи за връщането на стоките. Можете да упражнявате договорното си право на отказ съгласно разпоредбите на клауза 15.1 по- горе. Въпреки това, ако ни уведомите за намерението си за отказ от Договора след правният срок за отказ, трябва да ни предадете стоките в 30-дневен срок от датата на потвърждението на пратката. 15.3 Общи разпоредби Вие нямате право да се откажете от Договора, когато той е за доставка на някой от следните продукти:. Вашето право да анулирате договора се прилага изключително за продукти, които са върнати в същото състояние, в което сте ги получили. Няма да бъде извършено никакво възстановяване на средства, ако продуктът е бил използван, след като е бил отворен, за продукти, които не са в същото състояние както когато са били доставени, или ако са били повредени, така че се грижете за продукта(ите), докато е/са ваше притежание. Моля, върнете продуктите, като използвате или включите оригиналната им опаковка, инструкции и други документи, ако има такива, придружаващи продуктите. При анулиране, съответните продукти трябва да бъдат върнати както следва. 15.1.1.Връщания по куриер: Когато връщате продукта(ите) по куриер, трябва да изпратите продукта в оригиналната му опаковка и да следвате указанията, посочени в раздела "ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ" на този уебсайт. Ако сте закупили стоки като гост, можете да заявите връщане по куриер. При връщането на продукт/и ще поемете разходите за връщане и ние имаме право да ви таксуваме за подобни разходи. В този случай можете да върнете продукта директно на адреса, посочен на разписката, която сте получили при доставката на продукта. Молим ви да върнете продукта без забавяне, заедно с разписката на адреса, посочен на разписката, и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който сте ни уведомили за решението си да прекратите договора. След преглеждане на артикула, ние ще ви информираме за това дали имате право на възстановяване на изплатените суми. Разходите за доставка ще бъдат за Ваша сметка при връщане на стоките . Възстановяването на средствата ще бъде извършено възможно най-скоро и във всички случаи в рамките на 14 дни от датата, на която сте ни уведомили ни за вашето намерение да отмените договора. Независимо от горното, ние можем да откажем възстановяване, докато не получим обратно стоките или не ни предоставите доказателства, че сте изпратили обратно стоките, което от двете настъпи по-рано. Възстановяването на средствата винаги ще бъде извършено чрез същите средства за плащане, които сте използвали, за да заплатите покупката си. Вие ще поемете разходите и рисковете при връщането на продуктите, както е посочено по-горе. Ако имате някакви въпроси, можете да се свържете с нас чрез нашата форма за контакт или като се обадите на:/0877565465 / 15.4 Връщане на дефектни продукти Ако мислите, че в момента на доставка продуктът не е както е посочено в договора, трябва незабавно да се свържете с нас чрез имейл optic@visionclass.bg или на телефон 0877565465 като предоставите информация за продукта и претърпените щети. Ние внимателно ще разгледаме върнатия продукт и ще ви уведомим по имейл в рамките на разумен период дали продуктът може да бъде заменен или дали имате право на възстановяване на средства (според случая). Възстановяването на средствата или замяната на артикула ще бъде извършена възможно най-скоро и във всички случаи в срок от 14 дни от датата, на която ви изпратим имейл за потвърждение, че ще бъде извършено възстановяване на средствата или замяна на продукта. Ако дефектът или щетата е потвърдена за върнатите продукти, ще ви предоставим пълно възстановяване на средствата, включително на разходите за таксите, които сте направили за доставка и връщане. Възстановяването на средствата винаги ще бъде извършено чрез същите средства за плащане, които сте използвали, за да заплатите покупката си. Всички права, признати в действащото законодателство, ще бъдат гарантирани във всеки случай.

15.1.ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА И ЗАМЯНА

15.1.1.Потребителят има право да се откаже от договора без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице.

15.1.2.За да упражни правото си по настоящата клауза, Потребителят трябва да уведоми недвусмислено „ВИЖЪН КЛАС” за решението си да се откаже от договора, като индивидуализира стоките, които желае да върне, чрез предоставяне на всички данни за осъществената поръчка и доставка, включително, но не само: съдържание и стойност на поръчката, данни на лицето, направило поръчката, данни на лицето, приело доставката, и дата на доставката.

15.1.3.„ВИЖЪН КЛАС” публикува на сайта си указания за упражняване правото на отказ от договора.

15.1.4.За упражняване правото на отказ „ВИГЖЪН КЛАС” предоставя на потребителя възможност за избор да попълни и да изпрати по електронен път чрез интернет страницата стандартния формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление. В тези случаи „ВИЖЪН КЛАС” незабавно изпраща на потребителя потвърждение за получаване на отказа му на траен носител.

15.1.5.Потребителят е длъжен да върне стоките за своя сметка задължително заедно с касовата бележка и фактурата, ако има такава, като ги предаде на „ВИЖЪН КЛАС” или на упълномощено от последното лице, в срок от 14 дни от датата, на която Потребителят е упражнил правото си на отказ от договора.

15.1.6. При връщане стоката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид.

15.1.7.„ВИЖЪН КЛАС” има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъде представено доказателство, че  стоките са изпратени обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.

15.1.8. В случай, че Потребителят не изпълни задължението си по алинея 5, без да уведоми „ВИЖЪН КЛАС” за забавянето и без да предостави уважителна причина за същото, се счита, че той е оттеглил изявлението си за упражняване на отказ от договора.

15.2.1. Потребителят няма право да се откаже от договора в случай че предмет на същия са стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;

15.3.1.„ВИЖЪН КЛАС” възстановява на Потребителя заплатената от него цена за върнатите стоки.

 

16. ОТГОВОРНОСТ И ОТКАЗ ОТ ОТГОВОРНОСТ 
Освен ако в настоящите условия изрично не е посочено друго, нашата отговорност по отношение на всеки продукт, придобит на нашия уебсайт, ще бъде ограничена стриктно до цената на покупката на посочения продукт. Независимо от горното, нашата отговорност няма да бъде нито отменена, нито ограничена в следните случаи: 16.1. В случай на измама или заблуждаваща измама; или 16.2. Във всеки случай, в който е било незаконно или забранено да се изключва, ограничава или да се направи опит да се изключва или ограничава нашата отговорност. Независимо от алинеята по-горе и доколкото е законно разрешено, и освен ако тези условия сочат друго, ние няма да поемем никаква отговорност за следните загуби, независимо от произхода им: 16.2. 1 загуба на приходи или продажби; 16.2.2. бизнес загуба; 16.2.3. загуба на печалби или договори; 16.2.4. загуба на прогнозни спестявания; 16.2.5. загуба на данни; 16.2.6. загуба на офис часове или часове на ръководството. Поради отворения характер на този уебсайт и на възможността за грешки при съхранение и предаване на цифрова информация, ние не гарантираме точността и сигурността на информацията, предадена или получена чрез този уебсайт, освен ако не е посочено изрично в този сайт. Всички описания на продуктите, информация и материали, показани на този уебсайт, се предоставят "както са", без никакви явни или неявни гаранции за тях, с изключение на тези, които са законно установени. В този смисъл, ако сключвате договора като потребител или купувач, ние сме длъжни да доставим стоки, които са в съответствие с Договора, като сме отговорни пред вас за всяка липса на съответствие, която съществува в момента на доставката. Подразбира се, че стоките са в съответствие с Договора, ако те: (1) отговарят на описанието, дадено от нас и притежават качествата, които сме представили в този уебсайт; (2) са подходящи за целите, за които обикновено се използват стоки от този вид; (3) показват, качеството и характеристиките, които са обичайни за стоки от същия вид, и които могат разумно да се очакват. До степента, позволена от закона, изключваме всички гаранции, с изключение на тези, които не могат да бъдат изключени законно в полза на потребителите и ползвателите. Разпоредбите на тази клауза няма да засегнат нито вашите законни права като потребител, нито вашето право да се откажете от Договора.
17. ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ
Вие признавате и се съгласявате, че всички авторски права, регистрирани търговски марки и други права на интелектуална собственост върху всички материали или съдържание, предоставени като част от уебсайта, ни принадлежат по всяко време или на тези, които ни предоставят лиценз за тяхната употреба. Можете да използвате посочения материал само до степен, до която ние или лицензополучателите изрично разрешаваме. Това не ви пречи да използвате този уебсайт, доколкото е необходимо, за да копирате информацията за вашата поръчка или информацията за контакт.
18. ВИРУСИ, ПИРАТСТВО И ДРУГИ КОМПЮТЪРНИ АТАКИ
Не трябва неправомерно да използвате този уебсайт чрез умишлено въвеждане на вируси, троянски коне, червеи, логически бомби или всеки друг софтуер или технологично вредни или увреждащи материали. Вие няма да се опитвате да осъществявате неоторизиран достъп до този уебсайт, сървър, на който е разположен сайта или всеки сървър, компютър или база данни, свързани с нашия уебсайт. Вие се задължавате да не нападате този уебсайт чрез каквато и да е атака за отказ на услуга или атака за разпределен отказ на услуга. Неспазване на тази клауза ще се счита за нарушение както е определено съгласно приложимите регламенти. Ние ще докладваме всяко неспазване на настоящия регламент на съответните органи и ще си сътрудничим с тях, за да определим самоличността на нападателя. Също така в случай на неспазване на тази клауза, разрешението за използване на този уебсайт се прекратява незабавно. Ние не носим отговорност за щети или вреди, произтичащи от атака за отказ на услуга, вирус или някакъв друг софтуер или технологично вредни или увреждащи материали, които могат да повлияят на вашия компютър, ИТ оборудване, данни или материали в резултат на използването на този уебсайт или изтеглянето на съдържание от него или тези, към които този сайт ви пренасочва.
19. ВРЪЗКИ ОТ НАШИЯ УЕБСАЙТ
Ако нашият сайт съдържа връзки към други уебсайтове и материали на трети лица, горепосочените връзки са предоставени само за информационни цели и ние нямаме контрол над каквото и съдържание на тези уебсайтове или материали. Съответно ние няма да поемем никаква отговорност за щети или вреди, произтичащи от тяхната употреба.
20. ПИСМЕНА КОМУНИКАЦИЯ
Приложимите регламенти изискват част от информацията от уведомленията, които изпращаме до вас, да са в писмена форма. Чрез използването на този сайт вие се съгласявате, че по-голямата част от комуникацията с нас ще бъде електронна. Ние ще се свързваме с вас по имейл или ще ви предоставяме информация чрез публикуване на уведомления на този уебсайт. За договорни цели вие се съгласявате да използвате този електронни средства за комуникация и приемате, че всички договори, уведомления, информация и други съобщения, които ви изпращаме по електронен път, са в съответствие с правните изисквания за предоставянето й в писмен вид. Това условие няма да се отрази вашите законни права.
21. УВЕДОМЛЕНИЯ
Уведомленията, които ни изпращате, трябва да бъдат изпратени за предпочитане чрез нашата форма за контакт – по имейл/optic@visionclass.bg/. Съгласно разпоредбите на клауза 20 по-горе, и освен ако не е предвидено друго, може да ви изпращаме съобщения или по имейл, или на пощенския адрес, който сте ни предоставили при извършването на поръчка. Подразбира се, че уведомленията ще бъдат получени и по тях ще бъдат предприети действия веднага след като те са публикувани на нашия уебсайт, 24 часа, след като те са били изпратени по имейл или три дни след датата на пощенското клеймо на всяко писмо. Като доказателство, че уведомлението е било изпратено, ще е достатъчно да се докаже, в случая с писмо, че е било правилно адресирано, че е била поставена правилната марка, и че писмото е била надлежно изпратено по пощата или до пощенска кутия; в случая на имейл, че съобщението е било изпратено до имейл адреса, зададен от получателя.
22. ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ
Договорът е задължителен за двете страни, както и за нашите приемници, приобретатели и наследници. Вие не можете да предавате, отстъпвате, налагате или по друг начин да прехвърляте договор или каквито и да е права или задължения, произтичащи от договора, без предварително да сте получили писменото ни съгласие. Ние можем да предаваме, отстъпваме, налагаме, възлагаме на подизпълнител или по друг начин да прехвърляме договор или каквито и да е права или задължения, произтичащи от договора по всяко време през срока на договора. За да се избегне всяко съмнение, гореспоменатите прехвърляния, преотстъпвания, цесии или други прехвърляния няма да засягат правата, които както е приложимо, вие като потребител сте признали по закона или сте отменили, намалили или ограничили по никакъв начин изричните и мълчаливи гаранции, които може да сме ви предоставили.
23. СЪБИТИЯ ИЗВЪН НАШИЯ КОНТРОЛ
Ние няма да носим отговорност за каквото и да е неизпълнение или забавяне в съответствие с някое от задълженията, което поемаме по договор, когато то е причинено от събития, които са извън нашия разумен контрол ("Форсмажорни обстоятелства"). Форсмажорните обстоятелства включват всяко действие, събитие, неупражняване, пропуск или злополука, която е извън нашия разумен контрол, включително, между другото, следното: i. Стачка, локаут или други форми на протест. 23.1. Граждански размирици, бунт, нашествие, терористична атака или терористична заплаха, война (обявена или не) или заплаха или подготовка за война. 23.2. Пожар, експлозия, буря, наводнение, земетресение, срутване, епидемия или други природни бедствия. 23.3. Невъзможността да се използват влакове, кораби, самолети, моторен транспорт или други средства за транспорт, публични или частни. 23.4. Невъзможността за използване на публични или частни телекомуникационни системи. 23.5. Актове, укази, закони, наредби или ограничения на което и да е правителство или публичен орган. 23.6. Стачка, повреда или авария в морски или речен транспорт, пощенски транспорт или всякакъв друг вид транспорт. Приема се, че нашите задължения, произтичащи от договори, са прекъснати по време на периода, през който форсмажорните обстоятелства остават в сила и ще ни бъде дадено удължаване на периода, през който да изпълним тези задължения с време, равно на времето, през което продължава положението на форсмажорни обстоятелства. Ние ще предоставим всички разумни ресурси да сложим край на положението на форсмажорни обстоятелства или да намерим решение, което ни позволява да изпълним нашите задължения според договора въпреки положението на форсмажорни обстоятелства.
24. ОТКАЗ ОТ ПРАВА
Липсата на изискване от наша страна за стриктно спазване от ваша страна на което и да е от задълженията, поето от вас по силата на договор или на тези условия или липса на упражняване от наша страна на права или действия, които съответстват на нас по силата на този договор или условията, няма да представляват отказ или ограничаване на посочените права или действия, нито ще ви освобождават от изпълнението на горепосочените задължения. Премахването на изискване от наша страна на определено право или действие няма да представлява отказ от други права или действия, произтичащи от Договора или от условията. Отказът от наша страна на някое от тези условия или на права или действия, произтичащи от Договора, няма да влиза в сила, освен ако не е изрично предвидено, че това е отказ от права и е формализирано и ви е съобщено съгласно разпоредбите на раздела Уведомления по-горе.
25. ЧАСТИЧНА ОТМЯНА
Ако някое от тези условия или клауза на договор бъдат обявени за нищожни и невалидни чрез категорично решение от съответния орган, останалите правила и условия ще останат в сила, без да бъдат засегнати от посочената декларация за унищожаване.
26. ЦЕЛИЯТ ДОГОВОР
Тези условия и всеки документ, посочен в същия, представляват целият договор между страните по отношение на целта на същото, като заменят всеки предходен договор, споразумение или обещание, направено между страните устно или писмено. Страните признават, че сме се съгласили да сключим договор без да има зависимост от каквато и да е декларация или обещание, направено от другата страна, или което може да бъде подразбиращо се от всяко изявление или документ в преговорите, поети от двете страни преди гореспоменатия договор, с изключение на тези, изрично посочени в настоящите условия. Никоя от страните няма да предприема никакви действия по отношение на което и да е невярно изявление, направено от другата страна, устно или писмено, преди датата на Договора (освен ако гореспоменатото невярно изявление не е направено с цел измама). Единственото действие, което може да бъде предприето от другата страна, ще се дължи на нарушение на Договора в съответствие с клаузите на настоящите условия.
27. ПРАВОТО НИ ДА ПРОМЕНЯМЕ ТЕЗИ УСЛОВИЯ
Ние имаме право да преглеждаме и променяме тези условия по всяко време. Вие подлежите на политиките и условията в сила към момента, в който използвате този уебсайт или правите което и да е поръчка, освен в случаите, когато със закон или решение на правителствени юридически лица трябва да направим промени със задна дата в споменатите политики, условия и политика за поверителност. В този случай възможните промени също ще засегнат поръчки, направени преди това от вас.
28. ПРИЛОЖИМО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО И ЮРИСДИКЦИЯ
Използването на нашия уебсайт и договорите за покупка на продукт чрез посочения уебсайт се уреждат от законодателството на Република България. Всеки спор, който възникне или е свързан с използването на уебсайта или горепосочените договори, ще е предмет на неизключителната юрисдикция на съдилища в България. Ако сключвате Договора като потребител, нищо в тази клауза няма да засяга правата, които имате, както са признати във всяко приложимо законодателство в тази област.
29. ИЗВЪНСЪДЕБНО УРЕЖДАНЕ НА СПОРОВЕ
Ако вие като купувач считате, че вашите права са били нарушени, може да адресирате жалбите си до нас на имейл адрес optic@visionclass.bg или visionclass@abv.bg по реда на извънсъдебно споразумение. В тази връзка, ако покупката между вас и нас е сключена онлайн чрез нашия уебсайт, в съответствие с ЕС Регламент № 524/2013, с настоящото ви уведомяваме, че имате право да се опитате да уредите потребителския си спор с нас извънсъдебно чрез имейл. Вашите коментари и предложения са винаги добре дошли. Моля, изпращайте всякакви коментари и предложения чрез нашият имейл за контакт - optic@visionclass.bg .

30.ГАРАНЦИИ И РЕКЛАМАЦИЯ

Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното/поръчаното, когато след доставката, са открити несъответствия с договора за продажба.

Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето ѝ, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.

Потребителят не може да оспори съответствието на потребителската стока с договора за продажбата ѝ, когато при сключването на договора е знаел или не е могъл да не знае за несъответствието;

Потребителят има право да предяви рекламация на стоката, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата.

Когато удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, „ВИЖЪН КЛАС” ще запази на потребителя първоначалните гаранционни условия.

При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното или за отбив от цената.

 Рекламацията се подава устно на посочения от „ВИЖЪН КЛАС” телефон/+359877565465/ или писмено чрез, посочения имейл - optic@visionclass.bg, по поща или подадена до адреса на дружеството. „ВИЖЪН КЛАС” представя на сайта си достъп до формуляр за рекламация.

При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес, телефон и email за контакт.

При подаване на рекламация потребителят задължително следва да приложи и документите, на които се основава претенцията, а именно:

  1. касова бележка или фактура;
  2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
  3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер
  4. Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното, както и след изтичането и на срока на годност.

 Срокът спира да тече през времето, необходимо за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

Ако „ВИЖЪН КЛАС“ е предоставил търговска гаранция на стоката и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламацията , рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.

Предявяването на рекламация не е пречка за предявяване на иск.

 „ВИЖЪН КЛАС” поддържа регистър на предявените рекламации. На Потребителя се изпраща документ на посочения от него имейл, в който е посочен номера на рекламацията от регистъра и вида на стоката.

 Когато „ВИЖЪН КЛАС” удовлетвори рекламацията, издава акт за това, който се съставя в два екземпляра, и предоставя задължително един екземпляр на Потребителя.

 „ВИЖЪН КЛАС” при основателна рекламация привежда стоката в съответствие с договора за продажба в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от Потребителя.

Ако стоката не е поправена и след изтичането на срока по предходната алинея, Потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114 от ЗЗП. Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за Потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не понася значителни неудобства.

 При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато Потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията, той има право на избор между една от следните възможности:

  1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
  2. намаляване на цената.

Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

 Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

 

31. ОРГАНИ РЕГУЛИРАЩ ДЕЙНОСТТА

Органите, регулиращи дейността на „ВИЖЪН КЛАС” са Комисия за защита на потребителя /КЗП/ и Комисия за защита на личните данни (КЗЛД), със следните координати:

За КЗП:

За КЗЛД:

  • Уебсайт: https://www.cpdp.bg/
  • тел: 02/91-53-518
  • email: kzld@cpdp.bg
  • адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2

 

32. СПОРОВЕ

1. Потребителите могат да използват Европейската платформа за онлайн решаване на спорове (ОРС), достъпна на / http://ec.europa.eu/odr / - единен портал за достъп, който позволява на потребителите и търговците в ЕС да уреждат възникналите споровете помежду си.

2. Алтернативното решаване на спорове /АРС/ между потребители и търговци представлява извънсъдебно помирително производство на доброволен принцип.

3. Общите помирителни комисии съдействат за постигането на споразумение между потребители и търговци при спорове за договори за продажба на стоки и предоставяне на услуги,

4. Общите помирителни комисии са определени на регионален признак, а компетентна да решава спорове между „ВИЖЪН КЛАС” и Потребител е Обща Помирителна комисия със седалище Варна.

 5.Консолидирания списък на признатите органи за АРС на държавите - членки на Европейския съюз може да намерите наhttps://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show

 

33.СПАСИТЕЛНА КЛАУЗА

Страните декларират, че, в случай че някоя/и от клаузите по настоящите Общи условия се окаже/окажат недействителна/и, това няма да влече недействителност на целия договор или на други негови части. Недействителната клауза ще бъде заместена от повелителните норми на закона или установената практика.

 34.ИЗМЕНЕНИЕ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
 „ВИЖЪН КЛАС” се задължава да уведоми Потребителите за всяко изменение в настоящите общите условия в 7-дневен срок от настъпването на това обстоятелство на посочения от Потребителя имейл адрес.Когато не е съгласен с измененията в общите условия, Потребителят има право да се откаже от договора, без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка. За да упражни това си право, Потребителят следва да уведоми „ВИЖЪН КЛАС” в срок от един месец от получаването на съобщението по предходната алинея.В случай че Потребителят не упражни правото си да се откаже от договора по реда, уреден в настоящите общи условия, се счита, че изменението е прието от Потребителя без възражения.
35.ПРИЛОЖИМО ПРАВО
 По всички неуредени от настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.

 

 
 



 


КАК ДА ПОРЪЧАМ
Избирате артикул(и) и количество
Натискате бутон „Купи сега”
Избирате метод на плащане
Ако нямате регистрация е необходимо да въведете данни за доставка,при желание и фактура.

ПОТРЕБИТЕЛСКА КОЛИЧКА

До снимката и описанието на всеки продукт има бутон „Купи сега” и „ Добави в количката” . Натискането на бутон ”Купи сега” записва избрания продукт във вашата виртуална "Потребителска количка". Тук може директно да пристъпите към покупка или да продължите да разглеждате сайта.В случай, че желаете да продължите пазаруването си избирате бутон „Добави в количката”. За ваше удобство потребителската Ви кошница се намира винаги в горния десен ъгъл на менюто. Съдържанието на количката се запазва докато решите да преминете към покупка на избраните продукти. Вие може да разглеждате съдържанието на кошницата, да добавяте нови продукти или да премахвате тези, които не желаете.В случай на необходимост можете да въведете допълнителна информация в полето на страницата на всеки един артикул.
Цената, която е посочена е за един брой продукт, с включен ДДС.

ПОРЪЧКА

Поръчките в сайта се приемат 24 часа в денонощието.

Избирате метод на плащане от падащото меню. Магазинът разполага с метод на плащане- с дебитна/кредитна карта и плащане при доставка( наложен платеж).
Натискането на бутон „Изпрати поръчка “, Ви отвежда към процедурата по поръчка, която включва:
Име и фамилия, град, пощенски код ,адрес, email,телефон.Избор на адрес за доставка.
Ако не желаете да бъде изпратен продукта на посочения по време на регистрация адрес, трябва да въведете новите данни.
Ако желаете да ви бъде издадена фактура,след натискане на бутон „ДА” се попълват и полетата за данни на фактурата.
След като сте уточнили адреса за доставка, натиснете бутона „Изпрати поръчка”
Ако имате ПРОМО КОД се въвежда в указаното място към поръчката, преди да натиснете
бутон„изпрати поръчка”След като изберете начин на плащане и се уверите че данните, които
сте предоставили са правилно въведени, натиснете бутона "Потвърдете и финализирайте поръчката".


Какъв начин на плащане мога да използвам, за да направя покупката си?
Предлагаме следните начини на плащане:.
Плащане чрез дебитна или кредитна карта(, MasterCard, MasterCard Electronic, Visa Electron, Visa ,Amerikan Express, i PAY, MY POS) .
Visionclass.bg НЕ ЗАПАЗВА И НЕ ПОЛУЧАВА ДАННИТЕ НА ВАШАТА КАРТА.
Плащане по банков път: заплащането на дължимата сума се извършва чрез банков превод в указаната от visionclass.bg банкова сметка в Райфайзенбанк:
IBAN BG73 RZBB 9155 1007 9445 76 . При получаване на стоката не дължите нищо на куриера за продукта/и , при поръчка над 100.00 лв
Плащане при доставка(наложен платеж): при получаване на поръчката ви заплащате дължимата сума на куриера.

Защо кредитната ми карта може да бъде отхвърлена?
Вашата кредитна карта може да бъде отхвърлена поради някоя от следните причини:
Валидността на картата може да е изтекла. Проверете дали картата Ви все още е валидна.
Може да сте достигнали кредитния си лимит. Свържете се с Вашата банка и проверете дали не сте надвишили разрешения лимит за пазаруване.
Може да сте въвели неправилно някои данни. Проверете дали сте попълнили правилно всички задължителни полета.
Мога ли да включа данните на фирмата си във фактурата?
Да. Просто щракнете върху опцията „Фактура“ в личните си данни и попълнете исканите от нас данъчни данни.

Безопасно ли е да използвам кредитната си карта на уебсайта?
Да, данните се предават в SSL криптирана форма. При плащане с кредитни и дебитни карти се изисква въвеждане на CVV (Card Verification Value) кода, отпечатан на картата, който се използва като мярка за сигурност на трансакциите при електронната търговия.

ДОСТАВКА

Къде мога да получа поръчката си?
Може да бъде изпратена на избран от Вас адрес (домашен, служебен и др. и никога до пощенска кутия)
Колко време ще отнеме пристигането на моята поръчка?
Срокът на доставка е от 2 до 3 дни работни дни(от момента на потвърждаване на поръчката). При възникнали извънредни ситуации срокът за доставка може да се удължи.
Доставките се извършват чрез куриерска фирма Еконт. За индивидуални и специални поръчки срокът за доставка ще бъде от 5 до 30 работни дни. В някои случаи е възможно, след нашата поръчка производителя да ни информира за закъснение или изчерпване на продукта,за което ще ви информираме своевременно по телефона или чрез имейл. При невъзможност за доставяне на продукта, ще ви предложим друг подобен на изчерпаният артикул. При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за Ваша сметка. Поръчки, получени в СЪБОТА и НЕДЕЛЯ, както и в ПРАЗНИЧНИ ДНИ, се обработват в първия работен ден .


ГАРАНЦИЯ
Всички продукти, предлагани от visionclass.bg са с осигурена гаранция.
Гаранцията включва безплатни корекции и поддръжка на очилата като смяна на наносници, накрайници, винтчета, почистване с ултразвук и др.
Гаранцията покрива само фабрични дефекти на продукта. Всички други дефекти, възникнали в следствие на нормална употреба или резултат от удар, счупване или друга външна намеса не се покриват от гаранцията.
Възможните дефекти покрити от гаранцията се отстраняват безплатно в оторизираните сервизи в България и в останалите държави по света, изрично описани в гаранционната карта на продукта.
Visionclass.bg не е страна, освен ако не е изрично упоменато по гаранционния договор между купувача и производителя на продукта.
Всякакви други искове срещу Visionclass.bg за компенсиране на щети, разваляне на договора за продажба, възстановяване на сумата на покупката или замяна на продукта са изключени и не подлежат на разглеждане.
Гаранционните условия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите). При изпълнени общи условия (стоката не е повредена от удар, счупване или друг вид външна намеса) фирмата поправя или заменя с нова стока.
При сгрешена стока, фирмата ще замени стоката с правилната.
Гаранционните условия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите). При изпълнени общи условия (стоката не е повредена от удар, счупване или друг вид външна намеса) фирмата поправя или заменя с нова стоката след представяне на доказателство за покупка (касова бележка, фактура).
ЗАМЕНИ И ВРЪЩАНИЯ
В какъв срок мога да сменя или върна артикул?
Всяко връщане или замяна трябва да се извърши в рамките на 1 месец от имейла за потвърждение на изпращането. Повече информация в Общи условия
Visionclass.bg си запазва правото да отказва връщания, заявени или изпратени извън фиксирания срок или на продукти, които не са в състоянието, в което са били получени
Как мога да сменя или върна артикул?
Можете да върнете продукта/и по куриер до адреса указан при доставка или на гр. Варна бул.” Цар Освободител „37Б
Мога ли да задържа ли оригиналния артикул след като съм заявил/а смяна?
Не. В случай, че са изминали 14 дни от датата на заявяване на смяната и не сме получили оригиналните артикули, сумата ще бъде събрана чрез оригиналния начин на плащане.
След като смяната е направена, мога ли да върна новия артикул?
Да. Имате един месец, считано от датата, на която сме потвърдили новата доставка,като за Ваша сметка са транспортните разходи.
Мога ли да сменя или върна който и да било артикул?
Да, стига да е в идеално състояние и със съответните етикети/стикери, ненарушена опаковка.
Кога ще ми бъде възстановена стойността за върнатия артикул?
Сумата ще Ви бъде възстановена чрез същия начин на плащане, използван при покупката, в срок от около 10-14 дни, в зависимост от Вашата банка.

















Меню
Начало
Информация
Често задавани въпроси
Полезно/блог
Контакти
Продукти
Слънчеви очила
Диоптрични рамки
За деца
Контактни лещи
Разтвори и Аксесоари
Промоции
Информация

Начини за плащане

Поръчка и доставка
Гаранция
Политика на сайта
Политика за защита на личните данни
Контакти

087 756 5465
OPTIC@VISIONCLASS.BG



2024, Всички права запазени.